Daiktų fotografija

Daiktų fotografija –  tai sudėtingas ir sąlyginis dalykas. Ji turi atspindėti ne autoriaus idėjas ir pažiūras, bet, modeliuojant reikiamą žiūrovų reakciją, paveikti jų psichiką ir emocijas.

Skirtumas tarp reklaminės ir meninės fotografijos, tas, kad daiktų fotografijos pasako mums tik apie kokios nors prekės ar paslaugos privalumus. Daiktų fotografijose portretas nėra konkretaus žmogaus atvaizdas – tai produkto ar paslaugos vartotojo įvaizdis arba  išgalvotas įvaizdis – masalas į kurį norėtų būti panašus potencialus prekės/paslaugos pirkėjas.

Pagrindinis reklaminės - daiktų fotografijos tikslas – pademonstruoti vartojimo pasitenkinimą ir sukelti norą įsigyti tam tikrą prekę ar paslaugą. Daiktų fotografija turi būti patraukli ir įtikinama. Komercinė nuotrauka visada vaidybinė. Kiekvienas jos siužetas kruopščiai apmąstomas, tam, kad galiausiai ji pritrauktu tikslinės vartotojų grupės dėmesį.

Atminkite: reklama neturi parodyti realų gyvenimą – jos tikslas parodyti būsimą laimingą gyvenimą įsigijus reklamuojamą prekę ar paslaugą. Ji turi sakyti: įsigykite ir Jūsų gyvenimas pasikeis (taps saugesnis, Jūs būsite stilingesnis ir pan.).

Fotografuojame:

  • Parduotuvių tinklams prekių asortimentus;
  • Nekilnojamojo turto objektus.

Jylant klausimams visada galite su mumis susisiekti.